پاداش پرسنل استارتاپ چی باشه ؟

سلام دوستان و همراهان گرامی در این مقاله  قصد داریم در رابطه با موضوعی صحبت کنیم که خیلی از مدیران آن را نادیده می گیرند اما تاثیر بسیار زیادی در ایجاد انگیزه در تیم کاری دارد و این موضوع مهم در نظر گرفتن پاداش برای افراد تیم است.

پاداش پرسنل استارتاپ چی باشه ؟

در تمام محیط های کاری و استارتاپ ها افراد تیم گاهی انرژی خود را به دلیل کار زیاد و مشغله از دست می دهند. لازم است بدانید گاهی مدیران تشویق ها و پاداش های خود را درست زمانی انجام می دهند که افراد تیم ، کاری عالی انجام می دهند اما  باید دقت  داشته باشید  شما به عنوان مدیر لازم است علاوه بر در نظر گرفتن این پاداش ها در این شرایط باید در زمان هایی که تیم روحیه ضعیفی دارند و این در رفتارکاری آن ها نمود دارد هم به افراد تیم انگیزه بدهند .

شاید تیم شما با بحران های مالی روبه رو باشد و شما به عنوان رهبر و مدیر نتوانید برای افراد تیم خود پاداش های مادی در نظر بگیرید ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چطور بدون اندکی هزینه بتواند به کارمندان و نیروهای خود پاداش دهید .این چیزی نیست به جز قدرت کلام شما .شما میتواند با قدرت کلام پاداشی به افراد تیم بدهید که شاید جای هیچ پاداش مادی را نگیرد .

پاداش پرسنل استارتاپ چی باشه ؟

با قدرت کلام شما می توانید چنان انگیزه و انرژی را به افراد تیم بدهید که به صورت شگفت انگیزی برای شما کار کنند . حتما به این نکته توجه داشته باشید که هیچ چیزی  به اندازه ی یک مدیر با قدرت بیان زیبا بر روی افراد تیم تاثیر گذار نیست .

پس اگر شما در تیمی هستید و پرسنل دارید گاهی وقت ها و در شرایط مختلف در رابطه با موضوعات مختلف از افراد تیم تشکر کنید مثلا اگر به تخصص فردی از تیم خود نیاز دارید می توانید دقیقا این جمله را به او بگویید :

(( من به شما احتیاج دارم چون شما را متخصص ترین فرد در این زمینه می شناسم )) .

شاید گفتن این جمله به نظر ساده باشد اما نوعی خودکارآمدی را در افراد تیم شما ایجاد می کند که می تواند به پیشرفت تیم شما کمک کند .

گاهی افراد تیم خود را با اسم کوچک صدا کنید .این حس راحتی باعث می شود افراد تیم شما حس خوبی پیدا کنند و به عنوان یک تشویق می توان از آن استفاده کرد .

در انتها به این اشاره می کنیم پاداش های کلامی در هر تیمی متفاوت است و شما می تواند با توجه به شناختی که از افراد تیم خود را دارید می تواند از بهترین کلمات استفاده کنید و تاثیر آن را در کسب و کار و استارتاپ خود  ببینید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *