انتخاب مدل مناسب برای کسب و کار

انتخاب مدل مناسب برای کسب و کار

انتخاب مدل مناسب برای کسب و کار

سلام به دوستان و همراهان عزیز و گرامی سایت استارتاپونه ازاینکه ما رو انتخاب کردید واقعا خوشحالیم در این مقاله همراه ما باشید تا در ارتباط با انتخاب مدل کسب و کار برای شما عزیزان مطالبی رو ارائه بدیم .

در هر کسب و کاری مهم ترین و کلیدی ترین مورد مشتریان هستند چرا که بدون وجود مشتریان هیچ کسب و کاری پایدار نخواهد بود و باید دقت داشته باشید که لازم است مدلی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید که در ارتباط با نیازها و خواسته های مشتریان باشد  . درانتخاب مدل کسب و کار لازم است که مدلی را انتخاب کنید که در مقایسه با مدل رقبای شما بهتر باشد و شما را به مشتریان و درنتیجه سود بیشتری نزدیک کند .

انتخاب مدل مناسب برای کسب و کار

انتخاب مدل مناسب برای کسب و کار

دوستان  و همراهان عزیز دقت داشته باشید در طرح مدل برای استارتاپ هرگز تخیلی فکر نکنید و به این امید نباشید که کسب و کارهای دور از انتظار نتیجه بخش باشد .

چرا که در این حالت به احتمال زیاد شما تمام سرمایه خود را از دست خواهید داد و هزینه هایی را که صرف کرده اید را به فنا می سپارید .

داشتن ایده های جالب در استارتاپ به شما کمک زیادی خواهند کرد .دقت کنید که لازم نیست شما نقش یک معجزه گر را داشته باشید بلکه ممکن است شما حتی ایده ای برای حل یک مشکل کوچک را به عنوان مدل کسب و کار خود کنید ولی همین ایده ی کوچک چنان کارآمد باشد که تبدیل به مدلی عالی شود .

پس دقت داشته باشید زمانیکه شما ایده ای را طراحی می کنید و مدل کسب و کاری را معرفی کنید هیچ تضمینی برای نتیجه بخش بودن آن نیست پس لازم است که تمام جوانب را بسنجید و مدلی را پیاده کنید که در صورت عدم موفقیت کم ترین ضرر را کنید و در صورت موفقیت بهترین نتایج را از آن به دست بیاورید .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *