استارتاپ موفق برای مخاطب وقت می گذارد

استارتاپ موفق برای مخاطب وقت می گذارد

سلام به دوستان و همراهان گرامی استارتاپونه

سلام دوستان امیدوارم هر جا که هستید حال دلتون عالی باشه

از آنجایی که مخاطب یکی از کلیدی ترین عناصر پیشرفت در هر زمینه ای است ما در این مقاله قصد داریم به این بپردازیم که دلیل اصلی مهم بودن مخاطب چیست .

 

کاملا بدیهی است که ما در عصری زندگی می کنیم که ارتباطات حرف اول را می زند و بدون تعامل زندگی در دنیای امروزی بسیار دشوار است و یکی از عوامل مهم در رابطه با اینکه باید مشاغل به سوی مشتری محوری حرکت کنند می تواند تنوع محصولات باشد .

امروزه دیگر بازار مشابه قبل نیست و آنقدر تنوع محصولات زیاد شده است که فروشنده ها مانند قبل نمی توانند یک جا توقف کنند و منتظر باشند مشتری به سمت آن ها بیاید .اگر شما به عنوان یک فروشنده و یا ارائه دهنده ی خدماتی به صورت استارتاپ فعالیت می کنید باید در تمام مراحل کاری از تولید و تهیه محصول تا نحوه ی رساندن آن به مشتری فقط  و فقط جلب رضایت او را در نظر داشته باشید .

دوستان عزیز بازار اشباع شده از انواع متعددی محصولات است و طبیعتا شما در هر حرفه و کسب و کاری که باشید چندین رقیب خواهید داشت و بنابراین اگر نتوانید پاسخ مناسبی به نیاز مشتری بدهید بی شک مشتری خود را از دست خواهید داد و نبودن مشتری یعنی نفروختن و در نتیجه شکست شما در هر حرفه ای که باشید .

همیشه بایدسعی کنید با مشتریان ارتباط کلامی برقرار کنید تا بتوانید به طرز نامحسوسی متوجه شوید که مخاطب از شما چه می خواهد گاهی با چند جمله ی ساده می توانید متوجه شوید که او به چه محصول یا خدمتی از شما علاقه ممند است .مهم نیست کسب و کار شما آنلاین است یا به صورت حضوری فعالیت می کنید حتما به این نکته دقت کنید که مشتری را به هیچ عنوان منتظر نگذارید اگر مشتری از شما سوالی می پرسد بدون حاشیه رفتن سوالات را پاسخ دهید و تمام تمرکز خود را بر روی مشتری بگذارید .

پس باید سعی کنید در تمام زوایای کاری خود مشتریان را ببینید و نیازهای مشتری برای شما در اولویت باشد و شک نکنید که  مشتری های شما این را کاملا متوجه خواهند شد و به خرید از شما پایبند خواهند شد وحتی خرید از شما را به دیگران توصیه می کنند .

از همراهی شما با این مقاله سپاسگذاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *