چطور بدون هیچ پولی بیزینس را شروع کنیم ؟

 چطور بدون هیچ پولی بیزینس را شروع کنیم ؟

سلام به دوستان و همراهان گرامی استارتاپونه

در این مقاله آموزشی ما قصد داریم به موضوعی بپردازیم که این روزها دغدغه ی بسیاری از افراد است ُ  اینکه چطور بدون پول بتوانند کار و حرفه ی خود را شروع کنند .

 چطور بدون هیچ پولی بیزینس را شروع کنیم ؟

شاید با خودتان بگویید که این حرف ها به گفتن آسان اما عمل کردن به آن سخت است اما شما باید توجه داشته باشید که شما حسابتان خالی است و بنابراین تنها چیزی که می تواند به شما کمک کند تلاش و پشتکار شماست و این تنها برگ برنده است که دارید و البته این  تلاش  رایگان است  این که یک مدتی وقت خود را کمتر به بطالب بگذرانید و بر روی هدف خود تمرکز کنید نیازی به هیچ پولی ندارد اینکه شما صبح زود از خواب بیدار شود  و شروع به کار کنید نیاز به ریالی هم ندارد .

یادتان باشد شما  از آن دسته از افرادی نیستید که با پول پدرتان  به جایی بخواهید برسید  و باید  کمی سختی های این مسیر را به جان بخرید چرا که ممکن است  چندین بار خسته و کلافه شوید در این مرحله باید حواستان  باشد  خستگی جزء جدایی ناپذیر وجود انسان است و کاملا طبیعی است .تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که درهنگام کلافگی ها در طول راهی که در پیش دارید یک توقف کوچک کنید و به هر طریقی که می توانید به خودتان استراحت بدهید و دوباره کارتان را با انرژی زیادی شروع کنید .

بعد از اینکه تصمیم گرفتید برای رسیدن به هدف و شغلی که دوست دارید تلاش کنید حالا لازم است به افرادی که در این زمینه سال ها فعالیت می کنند رجوع کنید و مدتی  برای  آن ها در ازای حقوقی کم شروع به کار کنید و تا جایی که  می توانید در آن مدت تلاش کنید تا تمام فوت و فن کار را یاد بگیرید و نکته بین باشید و در طول مدتی که در حال کارکردن برای دیگری هستید هرگز و تحت هیچ عنوانی از هدفتان دور نشوید .

شما آمده اید که حرفه ی مورد علاقه ی خود را به بهترین روش یاد بگیرید .شاید برای این کار نیاز به  2 یا 3 سال تجربه و کار کردن دارید که می توانید در این مدت پس اندازی داشته باشید تا در موقع لازم از آن استفاده نمایید  . خیالتان راحت باشد که بعد از این مدت شما تبدیل به یک فرد حرفه ای خواهید شد و دیگران برای همکاری با شما استقبال زیادی می کنند .

در این هنگام است که شما به هدفتان نزدیک شده اید حالا کافی است بعد از تلاش بی وقفه در این چندسال با استفاده از پس انداز خود شروع به کار کنید و البته در سال های اولیه سعی کنید بیشتر سودتان را به سرمایه تبدیل کنید تا بتوانید کسب و کارتان را به خوبی گسترش دهید .

شاید در انتهای این مقاله بگویید خسته نباشید این روش را که همه بلدند ً بله دوستان همه این روش را بلدند و هدف از این مقاله این بود که به شما یادآوری کنیم که شروع کسب و کار  موفق نیاز به تلاش و همت خودتان دارد و اگر بخواهید بدون پول و سرمایه ای شغل مورد علاقه ی خود راشروع کنید نیاز دارید تا این مسیر را بگذرانید .

حالا اگر شما فکر می کنید می توانید تبدیل به چنین فردی باشید می توانید همین الان در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور عضو شوید و کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *