جادوی شبکه های اجتماعی در استارتاپ ها

جادوی شبکه های اجتماعی در استارتاپ ها

سلام دوستان ؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه

در این مقاله آموزشی همراه ما باشید تا در  رابطه با شبکه های اجتماعی و نقش آن ها در استارتاپ ها  بپردازیم .

شبکه های اجتماعی این روزها در بین افراد زیادی رایج شده است و به جرات می توان گفت افراد خیلی کمی هستند که  هر روز به یکی از شبکه های اجتماعی خود چندین بار سر نزنند .

این پلتفرم ها آنقدر قوی عمل کرده اند که  حتی پیام رسانی با آن ها  دربین بسیاری از افراد جایگزین پیامک های گوشی های همراه شده اند.  به این دلیل که هرچه زمان می گذرد افراد به دنبال راحت ترین راه ها برای برآورده کردن خواسته ها و نیازهای روزمره خود شده اند .

حالا می توان دلیل گسترش استارتاپ ها بر روی پلتفرم هایی به نام شبکه های اجتماعی را دانست .و دلیل آن چیزی نیست به جز ارتباط آسان و راحت تر با مشتری تا بتوانیم به راحتی تبلیغات خود را در اختیار دیگران قرار دهیم .

محصولات در معرض چشم دیگران  قرار می گیرد افراد به راحتری می توانند  انواع و اقسام برند ها و محصولات را ببینند و کالای مورد علاقه ی خود را سفارش دهند و به راحتی و بدون نیاز به صرف زمان برای خرید حضوری محصول آن را درب منزل خود دریافت کنید .بنابراین پیاده کردن کسب وکار و استارتاپ ما در قالب یک پلتفرم هم منافع فروشنده را مورد هدف قرار می دهد و هم منافع مشتری و خریدار را بنابراین یک رضایت نسبی به وجود خواهد آورد و کمک شایانی به پیشرفت عالی  کسب و کارها می کند .

چرا لازم است کسب و کار خودمان را بر روی شبکه های اجتماعی پیاده سازی کنیم ؟

  • اولین مورد و مهم ترین مورد مشتری و مخاطب است : همانطور که گفتیم بسیاری از افراد در این شبکه ها عضو هستند و کانال ها و پیج های زیادی را دنبال می کنند و بسیاری از محصولات در این پلتفرم ها در حال خرید و فروش هستند .
  • رقبا : این نکته بسیار مهم است که بدانید هرچقدر که بخواهید خود را فردی بی خیال از وجود رقبا نشان دهید اما نمی توانید به هیچ عنوان تاثیر رقبا را برای فروش خود نادیده بگیرید . دقت داشته باشید اگر شما بهنرین محصولات را داشته باشید و فقط به فروش خود به صورت حضوری و بدون استفاده از هیچ شبکه ی اجتماعی بسنده کنید چندین قدم از رقبای خود که با محصولات بی کیفیت تر از شما که شروع به فروش اینترنتی کرده اند هستید . رقبای شما محصولات خود را در معرض دید مخاطبان قرار می دهند و تعداد زیادی از مشتری های وفادار را از این طریق به دست می آورند که شاید هرگز آن ها را ندیده باشند .
  • کاهش هزینه های جاری : کاملا بدیهی است که شما زمانیکه تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی شوید بسیاری از هزینه ها را از کسب و کارتان حذف می کنید مانند هزینه های رفت و آمد به محل کار ُ اجاره ِ و حتی پول آب و برق و گاز و .. پس شما می تواند از این طریق در هزینه های جاری صرفه جویی کنید .

با توجه به مطالبی که گفتیم حالا این شما هستید که تصمیم گیرنده اید بهتره همین الان به این موضوغ فکر کنید و اگر کسب و کارتان را هنوز بر روی پلتفرم های شبکه های اجتماعی پیاده سازی نکردید با مشورت  کارشناسان تیم لاین استور این کار را انجام دهید .                                                                            

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *