استارتاپ های خدماتی در قالب اپلیکیشن

استارتاپ های خدماتی در قالب اپلیکیشن

با پیشرفت و توسعه ی اپلیکیشن هایی که در قالب استارتاپ ُ  در  سیستم عامل های آندرویدی و IOS   که امروزه در بین عموم مردم دنیا کاربردی بیشتر دارد ِ زندگی راحت تر شده و شما میتوانید برای رفع نیازهای متفاوتی از جمله خدمات مختلفی مانند شست وشوی البسه ُ  تعمیر  وسایل منزل یا شرکت ُ  خدمات نظافتی منزل ُ خدمات آرایشی و بهداشتی ُ  خدمات برای تعمیر اتومبیل ُ سامانه جمع آوری پسماندهای خشک ُ  برنامه ریزی برای عروسی ُ اسباب کشی و باربری وصد ها نیاز خدماتی که دارید ازین اپلیکیشن ها به راحتی استفاده کنید . کافیه عبارت اپلیکیشن  مورد نظر خود را در کافه بازار ُمایکت یا گوگل پلی جست و جو کرده و آن را نصب کنید .

دقت کنید زمانی که بعد از جست و جو اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا کردید حتما قبل از دانلود آن سری به نظرات کاربرانی که قبل از شما آن را نصب کرده اند بزنید .تا از این طریق متوجه شوید که این اپلیکیشن می تواند با کارایی بالا نیازها و درخواست خدمات شما را انجام دهد با خیر .

استارتاپ های زیادی در کشور ما ایران فعالیت خود را در قالب این اپلیکیشن ها شروع کرده اند که برخی از آن ها توانسته اند پیشرفت زیادی کنند و کاربران زیادی را جذب خود کرده اند .

چه استارتاپ هایی بر روی  اپلیکیشن ها موفق ترند

بی شک قبل از شروع استارتاپ و معرفی آن بر روی اپلیکیشن باید نگاه عمیقی به نیاز مخاطب داشته باشیم و ببینیم مخاطب چه خواسته ای دارد . برای راه اندازی یک استارتاپ  نیاز به سرمایه ست اما در کنار سرمایه  خلاقیت و نوآوری بسیار مهم است .

اینکه شما با هوش و ذکاوت خود نیازهای عمومی را بشناسید و برای شروع استارتاپ خود به فکر راه اندازی کسب و کاری باشید که همه ی افراد به آن نیازمند هستند تا اینکه بخواهید اپلیکیشن اختصاصی تولید کنید .

برای فهم بهتر مطلب مثلا فرض کنید شما استارتاپی را  در قالب اپلیکیشن راه اندازی کنید که کالاهای پزشکی را ارائه می دهد با این کار شما جامعه ی ی بزرگی را از دست می دهید و مخاطبین شما صرفا کسانی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند  اما اگر شما استارتاپ خود را در زمینه خدمات منزل شروع کنید تمام جامعه مخاطبین هدف شما خواهند بود  .

از اینکه با این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگذاریم پیشنهاد لاین استور به شما این است که به سایر مقالات ما هم سر بزنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *