استارتاپ را چطور شروع کنیم ؟

استارتاپ را چطور شروع کنیم ؟

سلام دوستان لحظات خوشی را آرزومندیم

شاید شروع یک استارتاپ کمی راحت تر از شروع شغلی با برنامه های شدیدا ازقبل تعیین شده باشد و در شروع استارتاپ شما نیاز به سرمایه اس اندک دارید و البته اگر قرار باشد که محصولات دیگران را به فروش برسانید آنقدر سرمایه اولیه کم است که می توان گفت شاید به سرمایه ای نیاز نداشته باشید . برای شروع یک استارتاپ لازم است که شما خوب فکر کنید و با افرادی که در این زمینه تجربه ی کافی دارند مشورت نمایید .

مثلا فرض کنید شما می خواهید بر روی پلتفرمی مانند تلگرام محصولات شرکتی را به فروش برسانید و استارتاپ خود را از این طریق شروع کنید در این صورت چیزی که شما احتیاج دارید یک گوشی هوشمند است .البته این کار را می توانید با مشارکت افراد دیگر هم انجام دهید و به همراه دوستانتان یک تیم استارتاپی را راه اندازی کنید برای این کار شما نیازی به مکان خاصی ندارید و به راحتی می توانید استارتاپ خود را با تبلیغات برای آن شرکت و کمک در فروش آن ها آغاز کنید .

مانند آنچه که ما با پنل ممبر و فالوور لاین استور برای شما مهیا کرده ایم .شما می توانید با ثبت نام در این پنل و ارتقاء آن با ما در فروش همکاری داشته باشید و در سود آن شریک شوید .بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که به پنل ممبر و فالوور لاین استور مراجعه کنید و چنانچه مایل به فعالیت بودید با کارشناسان همیشه فعال تیم لاین استور در ارتباط باشید .

 

 

بعد از این که درست و حسابی در رابطه با استارتاپ خود فکر کردید و مسیرهای یاری کننده به خودتان را پیدا کردید باید شروع به رویا پردازی کنید و خودتان را در استارتاپ مورد نظرتان تجسم کنید و خودتان را باور داشته باشید و حواستان باشد در کنار کسانی که شما را تشویق می کنند استارتاپ خود را شروع کنید برخی از افراد هم هستند که شما را انجام این کار بازمی دارند و مدام در تلاش هستند که شما را منصرف کنند .سعی کنید حرف های این افراد  را در ذهننتان خاموش کنید و باورهای خودتان را دنبال کنید .

و در نهایت شما باید برای شروع کار با جرات تمام وارد عمل شوید و تمام تلاشتان را بکنید تا در هر زمینه ای که فعالیت می کنید بهترین خودتان باشید

دوستان عزیز سپاس از همراهی شما یا این مقاله

لطفا اگر سوالی دارید حتما برای ما کامنت بگذارید

باعث سعادت ماست  که به پیج اینستاگرامی ما هم سر بزنید و شما هم یکی از اعضای خانواده صمیمی استارتاپونه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *