ورود استارتاپ ها در بورس چه مزیت هایی دارد ؟

ورود استارتاپ ها در بورس چه مزیت هایی دارد ؟

سلام به دوستان و همراهان گرامی استارتاپونه

در این مقاله آموزشی قصد داریم در رابطه با ورود استارتاپ ها به بازار بورس مطالبی را در اختیار شما عزیزات قرار بدهیم تا ببینیم که چرا لازم است این کار را انجام دهیم .

همراه لاین استور باشید.

استارتاپ ها

کارشناسان بازار سهام بورس معتقدند که واردشدن استارتاپ ها به حوزه ی بورس مستلزم این است که صورت های مالی خود را ارائه دهند و این نشان دهنده ی این است که این استارتاپ ها به طور صحیح مدیریت می شوند .

بنابراین با ورود استارتاپ ها به بازار بورس این شرکت های نوپا می توانند موقعیت مالی خود را تامین نمایند .

مزیت دیگر ورود استارتاپ ها دراین حوزه این است که کارآفرینان تشویق می شوند تا فعالیت بیشتری در زمینه ی کارآفرینی انجام دهند و فضا برای ایجاد مشاغل گوناگون مهیا می شود و از این طریق افراد زیادی که توانایی و استعداد دارند به کار گرفته می شوند .

در بازار بورس ُ تابلوی اختصاصی برای استارتاپ ها در نظر گرفته شده است که این امر خود تاثیر مثبتی در کنترل هیجانات دارد و باعث کاهش ریسک سرمایه گذاری در شرکت های تازه تاسیس می شود و افراد می توانند با اطمینان خاطر بیشتری در بورس سرمایه گذاری کنند .

البته باید دقت کرد که بهتر است استارتاپ هایی وارد بورس شوند که تا حدی تکامل پیدا کرده باشند و استارتاپ آن ها به سوددهی کافی رسیده باشد .

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که ورود شرکت های استارتاپی و نوپا به بازار بورس باعث می شود که روال بورس از حالت انحصاری خارج شود همانطور که می دانیم اکثر شرکت هایی که در بورس سرمایه گذاری می کنند شرکت های تولیدی و صنعتی هستند و با وارد شدن سایر استارتاپ هایی که در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند ُ به بازار بورس تنوعی وارد می شود در نتیجه بازار بورس از حالت یکنواختی خارج می شود .

دوستان و همراهان گرامی از اینکه با این مقاله آموزشی همراه ما بودید از شما سپاسگذاریم

شما می تونید به پیج اینستاگرامی ما هم سری بزنید و از مطالبی که در رابطه با استارتاپه براتون قرار دادیم بهره مند بشین

همچنین باعث خوشحالی ماست که به کانال تلگرام و خانواده ی استارتاپونه بپیوندید .

دوستان و عزیزانی که در دورهمی های علمی استارتاپی استارپونه شرکت کردید ُ کلی عکس یادگاری و فیلم های آمورزشی براتون داریم که می تونید از همین سایت دانلود کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *