راه اندازی استارتاپ به شیوه مکعب روبیک

راه اندازی استارتاپ به شیوه مکعب روبیک

سلام دوستان امیدوارم در این لحظه که در حال خواندن این مقاله هستید حال دلتون عالی باشه

در این نوشته قصد داریم راه اندازی یک استارتاپ را به یک مکعب روبیک تشبیه کنیم .شاید شما یک روبیک باز حرفه ای باشید یااینکه برای یک بار هم که شده مکعب روبیک رو امتحان کرده باشید .

افراد زیادی هستند که شاید 2 ساعت با مکعب روبیک خودشان را مشغول می کنند و اما در انتها حتی نمی توانند یک ردیف از آن را حل کنند علت این امر این است که مکعب روبیک دارای فرمولی خاص است و واقعا به ندرت چنین اتفاقی می افتد که شما بتوانید به صورت تصادفی و شانسی آن را حل کنید .

یک استارتاپ هم دقیقا شبیه به یک مکعب روبیک است و شما هرگز نمی توانید تصادفی و شانسی آن را راه اندازی کنید درست است که گاهی باید در یک استارتاپ آزمون و خطارا هم در نظر بگیریم و حتی حرفه ای ترین افراد تیم هم گاهی نیاز به آزمون و خطا دارند تا بتوانند نتیجه ی نهایی را از کارشان بگیرند اما باید همواره دقت کنیم که آزمون و خطاها وقت و انرژی زیادی را از افراد تیم استارتاپ خواهند گرفت .

ما در اینجا به هیچ عنوان آزمون و خطا را نفی نمی کنیم چون بی شک اکثر فعالیت ها در هر کار و حرفه ای حاصل آزمون و خطایی بوده است که افراد قبل از ما انجام داده اند .

پس برای حل یک مکعب روبیک شما قبل از هرچیزی نیاز دارید که فرمول های آن را بیاموزید و بدون فراگرفتن این فرمول ها شما هزینه ی زیادی را صرف حل کردن آن خواهید کرد . در راه اندازی یک استارتاپ هم همین موضوع کاملا بدیهی است و شما باید تمام فرمول هایی را که به شما کمک می کند تا استارتاپ تان رونق پیدا کند را شناسایی کنید و از آن ها برای موفقیت در کسب و کارتان استفاده کنید .

یادتان باشد افرادی که مکعب را با فرمول فرا می گیرند بسیار سریع می توانند آن را حل کنند.این زمان حتی چیزی کمتر از 5 ثانیه است . حالا 5 ثانیه را با 2 ساعت مقایسه کنید !

در استارتاپ هم دقیقا همین اتفاق می افتد و زمانیکه شما برای حرفه و کسب و کارتان آموزش های لازم را ببینید سرعت پیشرفت شما به طرز معجزه آسایی افزایش پیدا می کند .

سخن آخر

سعی کنید با حقیقت روبه رو شوید قبل ازینکه باحقیقت زیر و روشوید.

از اینکه ما رو همراهی کردید از شما سپاسگذاریم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *