سخنرانی عالی افراد استارتاپی

سخنرانی عالی افراد استارتاپی

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه

گاهی برخی از افراد برای شروع استارتاپ خود پس از بررسی کسب و کاری که میخواهند انجام دهند نیاز به تامین سرمایه دارند و برای همین لازم است که ایده و طرح خود را به سرمایه گذاران معرفی کنند تا در صورت پذیرش طرح آن ها بخشی با تمام سرمایه را متقبل می شوند و در عوض با تنظیم قرارداد در سود استارتاپ شریک خواهند شد .

باید در نظر داشته باشید که برای اینکه بتوانید ایده و طرح خود را به خوبی مانور دهید علاوه براینکه احتیاج دارید طرحی تقریبا عالی را پیشنهاد دهید ُ  باید توان سخن گویی بالایی داشته باشید تا بتوانید سرمایه گذار را قانع کنید این ریسک را انجام دهد و پول خود را دودستی تقدیم شما کند

همراه ما باشید تا مهمترین نکات کلیدی را برای یک سخنرانی عالی  برای شما بیان کنیم .

1 – قوی باشید : حواستان را کاملا جمع کنید که در ابتدای سخنرانی با اعتماد به نفس بالا خودتان را معرفی کنید با قدرت جلو بروید و از کلماتی مانند عذرمی خواهم ُ  وقت شما را گرفتم   و کلماتی اینگونه به هیچ عنوان استفاده نکنید .

اگر شما با ضعیف نشان دادن خودتان در ابتدا شروع به سخنرانی کنید ُ  همان اول سرمایه گذار را از دست می دهید .

2-  حس کنجکاوی مخاطب را درگیر کنید : شما می توانید با سوالات عجیب و غریب که به ذهنتان می رسد سرمایه گذاران و مخاطبان را درگیر کنید . برای مثال می توانید سوال بپرسید که آیا میدانید با چه روشی می توانید میلیاردر شوید ؟

3-  از داستان گویی غافل نشوید : همه ی ما می دانیم که افراد عاشق داستان گویی هستند در رابطه با استارتاپ های موفق مطالبی را جمع آوری کنید و شروع کنید به صحبت در رابطه با آن ها تا به این طریق مخاطب را پای حرف های شما بنشینند .

4- از موفقیت های تیم خود مثال بزنید : یادتان باشد در بین حرف های خود از موفقیت های تیم خود صحبت کنید این که در شرایط بحرانی چطور تیم را اداره کرده اید . بر روی توانایی های خود تمرکز کنید و آن ها برای سرمایه گذاران هم بازگو کنید .

5- مخاطبان را بشناسید : سعی کنید قبل از شروع جلسه  کمی در رابطه با سرمایه گذاران اطلاعات جمع آوری کنید و سعی کنید مثال ها و صحبت ها را به آن سمت بکشانید تا سرمایه گذاران جذب شما شوند

 

برخی از مهم ترین نکات را برای ارائه ی یک سخنرانی عالی را برای شما عزیزان بیان کردیم .

به نظر شما چه عوامل دیگه ای میتونه در سخنرانی تاثیر گذار باشه ؟؟ نظرتون رو برامون کامنت کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *