راه اندازی استارتاپ بدون سرمایه

راه اندازی استارتاپ بدون سرمایه

سلامی پر از مهر به شما دوستان عزیز که همراه ما هستید و ما را حمایت می کنید

در این مقاله آموزشی قصد داریم به شما بیاموزیم که چطور بتوانید بدون داشتن سرمایه یک استارتاپ  را شروع کنید و در ادامه این استارتاپ بتوانید موفق شوید .چرا که شروع استارتاپ بدون سرمایه کار سختی نیست نکته ی مهم این است که شما در این استارتاپ موفق باشید و روز به روز پیشرفت کنید .

ما سعی کردیم با مطالعه ی عملکردهای تیم های استارتاپی که بدون هزینه و یا با صرف اندک هزینه توانستند روی پای خود بایستند و استارتاپ آن ها حتی به طرز چشم گیری موفق شود ُ چکیده ای از مطالب مهم و گام هایی که آن ها طی کردند را برای شما گردآوری کنیم تا شما همراهان گرامی سایت استارتاپونه هم بتوانید از این مطالب برای شروع استارتاپ خود استفاده کنید پس همراه ما باشید .

یادتان باشد برای  شروع استارتاپ بدون سرمایه چون شما پشتوانه مالی ندارید باید تلاش و پشتکار خود را چندین برابر کنید و بدانید که تلاش شما به جای سرمایه ی شما برایتان عمل خواهد کرد .

پس برای شروع شما باید صرفا کسب و کاری را انتخاب کنید که تولید کننده درآمد باشد و برای شما سود خوبی ایجاد کند پس شما به عنوان یک استارتاپ بدون سرمایه در حال فعالیت هستید و باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که لازم است شما در ابتدا هرچقدر در آمد کسب می کنید و البته کمی از آن طبیعتا صرف هزینه های جاری می شود و بهتر از مابقی درآمد را به رشد استارتاپ خود اختصاص دهید . این یعنی تولید سرمایه شما باید از سود خود سعی کنید تا 2 الی 3 سال به سرمایه خود بیافزایید و تا این مدت هیچ تصمیمی برای این زود نگیرید جز اینکه آن رافقط خرج سرمایه ی خود کنید .

دومین موردی که می تواند به رشد استارتاپ بدون سرمایه ی ما کمک کند  این است که تا جایی که ممکن است به کشف نیازهای مخاطب بپزدازیم .

ارتباط گرفتن با مخاطبین و اینکه بدانیم چه خدماتی بیشتر مورد استقبال آن ها قرار می گیرد همیشه مهم ترین اصل در کسب و کارها و حوزه ی فروش است .بسیاری از استارتاپ هایی که توانستند بدون سرمایه پیشرفت کنند استارتاپ هایی بودند که خدمات مورد نیاز مشتری را شناسایی کرده اند و از این طریق با جذب مشتری های فراوان و البته وفادار به موفقیت چشم گیری دست پیدا کنند . همانند کاری که استارتاپ MailChimp  انجام داد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *