اگر شما از شکست می ترسید قطعا فرد مناسبی برای استارتاپ نخواهید بود

اگر شما از شکست می ترسید قطعا فرد مناسبی برای استارتاپ نخواهید بود

سلام دوستان عزیز استارتاپونه، اگر شما از شکست می ترسید قطعا فرد مناسبی برای استارتاپ نخواهید بود.

افرادی که قصد دارند در یک استارتاپ شروع به فعالیت داشته کنند یا در حال فعالیت اند  بی شک باید داری قابلیت ها و ویژگی هایی باشند که در خیلی از افراد وجو ندارد .

شاید چندان مهم نباشد که شما  نقش یک مدیر استارتاپ  را دارید یا یکی از افراد تیم در هر صورت یکی از  خصوصیات مهمی که شما باید داشته باشید این است که از شکست نترسید و روحیه ریسک پذیری داشته باشید .ترس از شکست باعث نابودی تعداد زیادی از استارتاپ ها شده است  به طوری که با کوچکترین شکست در حوزه ی استارتاپی خود دیگر به دلیل ترس از شکست های بزرگتر از ادامه فعالیت خودداری کردند .اما در نقطه مقابل استارتاپ هایی وجود داشته اند با وجود اینکه بارها وبارها شکست خورده اند همچنان به فعالیت خود ادامه داده اند و به نتایج عالی و فوق العاده ای رسیده اند .

عوامل زیادی در پیشرفت و شکست  یک استارتاپ اثرگذارند که ما در این مقاله به تاثیر ترس از شکست در کسب و کار  می پردازیم .بی شک این ترس در همه ی افراد وجود دارد و کسانی موفق ترند که بتوانند ترس هایشان را به کنترل خود درآوردند و اجازه ندهند که این ترس ها جلوی پیشرفت آن ها را بگیرد .

وقتی ترس ها در وجود  شما انباشته شود به دنبال آن افکار منفی دیگری به سراغ شما می آیند و تاثیر بسیار بدی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت و دچار بی نظمی در کارتان می شوید و حتی ممکن است که نسبت به فعالیت های افرادی که در استارتاپ شما فعالیت می کنند بدگمان شوید .و بی شک تمام این احساسات منفی را مانند ویروس در محیط کاری خود پخش می کنند و اثرات جبران ناپذیری را در تیم استارتاپی خود به وجود می آورید. البته این نکته را باید بگوییم که همیشه ترس ها بد نیستند و گاهی همین ترس ها باعث موفقیت شما می شود .

در پایان این مقاله باید به شما بگوییم که همیشه ترس های خود را پله ای درست کنید برای بالا رفتن از آن و رشد و ترقی استارتاپتان و شک نداشته باشید که اگر این را به درستی یاد بگیرد  که چطوز ترس هایتان را  تبدیل به  موقعیت های مناسب  کنید می توانید به شیوه ای عالی استارتاپ را کنترل کنید .

کافیه از همین الان تصمیم بگیرید و شکارتان را شروع کنید.

از اینکه ما رو همراهی کردید از شما سپاسگذاریم

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *