بهترین هشتگ ها برای پست های تبلیغاتی اینستاگرام چیست ؟
سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب و دلتون آروم باشه با این مقاله همراه ما باشید.
این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد برای دیده شدن محصولات خود آن ها را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک می گذارند . و این موضوع برکسی پوشیده نیست که تمام این تبلیغات برای فروش بیشتر محصولات است .بنابراین ما باید برای اینکه بیشتر دیده شویم لازم است اصول و نکاتی را که به این امر کمک می کند شناسایی کرده و در هنگام انتشار تبلیغات در شبکه های اجتماعی آن ها را رعایت کنیم .
یکی از مواردی که به بیشتر دیده شدن محصولات و تبلیغات کمک زیادی می کند هشتگ هاست .برخی از شبکه های اجتماعی توسط هشتگ ها موضوعات مختلف را از هم جدا می کند تا کاربران با جست و جوی آن هشتگ به راحتی پست های مربوطه را ببینند .
گاهی در رسانه ها مخصوصا تلویزیون ما می شنویم که افراد را به پویش ملی دعوت می کنند مانند هشتک ما کرونا را شکست می دهیم که در اسفند ماه 1398 به مردم معرفی شد و افراد پست های مربوط به کرونا را با این هشتگ در فضای مجازی منتشر می کردند . پس هر پست با هشتگ خاص در همان دسته بندی قرار می گیرد و کابران با جست و جوی آن هشتگ فقط پست های مربوط به آن را مشاهده می کنند .
شما برای قرار گرفتن پست خود در هشتگ مربوطه فقط کافی است که در کپشن با توضیحات پست ابتدا کاراکتر هشتگ را درج کنید و بلافاصله بعد از آن کلمه ی مورد نظر خود را بنویسید برای مثال :
#استارتاپونه
شما می توانید همین الان با جست وجوی این هشتگ پست هایی که پیج اینستاگرام استارتاپونه گذاشته است را مشاهده کنید .
دقت داشته باشید که اگر لازم بود عبارتی را به عنوان هشتگ انتخاب کنید باید بین کلمات عبارت آندرلاین (-) یعنی همان خط فاصله را قرار دهید به عنوان نمونه :
#لاین-استور
#مجید-درویش-زاده
خب تا اینجا متوجه شدیم که چطور هشتگ گذاری کنیم در ادامه همراه ما باشید تا به شما نکات مهمی را بگوییم که لازم سات در هنگام هشتگ گذاری به آن ها توجه کنیم .
اولین نکته تعداد هشتگ هاست که این مورد بسته به شبکه ی اجتماعی شما دارد و محدودیت در تعداد هشتگ ها در هرکدام متفاوت است .
در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام شما نهایتا تا 30 هشتگ می توانید استفاده کنید گاهی برخی افراد بیان می کنند که نیاز نیست این همه هشتگ گذاشتن اما نظر ما این است که شما از این ظرفیت استفاده کنید البته یه شرطی که تک تک هشتگ ها را بررسی کنید نه اینکه هر کلمه ای به ذهنتان آمد را هشتگ کنید .
هشتگ تکراری ممنوع
دقت داشته باشید که باید در پست گذاری ها و هشتگ های مربوط به هر پست حتما حواستان به اینستاگرام باشد ُ چراکه اگر شما مکررا از هشتگ های مشابه استفاده کند در نتیجه اینستاگرام شما را متخلف شناسایی می کند و دیگر از پست های شما حمایت نمی کند در نتیجه پست های شما ازچشم کاربران دور می ماند و شما بخشی از تبلیغات خود را از دست می دهید که ممکن است رقبای شما با رعایت همین نکته سهمی از بازار را در دست بگیرند .
بهترین هشتگ ها برای تبلیغات و فروش
آمارها نشان می دهد که برای اکانت ها بیزینسی عبارت فروش در هشتگ بسیار تاثیر گذار است .بنابراین هشتگ های همچون هشتگ های زیر را می توان نام برد .
#فروش
#فروشگاه
#فروش-آنلاین
#فروشگاه –اینترنتی
حالا شما می توانید با کمی آزمون و خطا و البته مشاهده پست های پر بازدید هشتگ های پرطرفدار را پیدا کنید و برای دیده شدن پست های خود آن ها را به کار ببرید .
شما در اکانت بیزینسی خود می تواند از طریق گزینه ی View Insights که در پایین پست شما قرار دارد ببینید هشتگ ها چقدر در بازدید پست شما تاثیر گذار بوده است .
شما همچنین می توانید در استوری های اینستاگرام خود هم از هشتگ استفاده کنید و برای این کار در هنگام استوری گذاشتن بر روی نماد آدمک مربعی شکل ضربه بزنید و از بین گزینه ها هشتگ را انتخاب کنید و عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و ازین طریق شانس دیده شدن استوری ها را هم بالاببرید .
از اینکه با این مقاله آموزشی همراه ما بودید بسار خرسندیم
دوستان گرامی شما می توانید یا پیج اینستاگرامی استارتاپونه همراه ما باشید
همچنین به کانال تلگرامی و خانواده ی استارتاپونه بپیوندید
بهترین هشتگ ها برای پست های تبلیغاتی اینستاگرام چیست ؟
سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب و دلتون آروم باشه با این مقاله همراه ما باشید
این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد برای دیده شدن محصولات خود آن ها را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک می گذارند . و این موضوع برکسی پوشیده نیست که تمام این تبلیغات برای فروش بیشتر محصولات است .بنابراین ما باید برای اینکه بیشتر دیده شویم لازم است اصول و نکاتی را که به این امر کمک می کند شناسایی کرده و در هنگام انتشار تبلیغات در شبکه های اجتماعی آن ها را رعایت کنیم .
یکی از مواردی که به بیشتر دیده شدن محصولات و تبلیغات کمک زیادی می کند هشتگ هاست .برخی از شبکه های اجتماعی توسط هشتگ ها موضوعات مختلف را از هم جدا می کند تا کاربران با جست و جوی آن هشتگ به راحتی پست های مربوطه را ببینند .
گاهی در رسانه ها مخصوصا تلویزیون ما می شنویم که افراد را به پویش ملی دعوت می کنند مانند هشتک ما کرونا را شکست می دهیم که در اسفند ماه 1398 به مردم معرفی شد و افراد پست های مربوط به کرونا را با این هشتگ در فضای مجازی منتشر می کردند . پس هر پست با هشتگ خاص در همان دسته بندی قرار می گیرد و کابران با جست و جوی آن هشتگ فقط پست های مربوط به آن را مشاهده می کنند .
شما برای قرار گرفتن پست خود در هشتگ مربوطه فقط کافی است که در کپشن با توضیحات پست ابتدا کاراکتر هشتگ را درج کنید و بلافاصله بعد از آن کلمه ی مورد نظر خود را بنویسید برای مثال :
شما می توانید همین الان با جست وجوی این هشتگ پست هایی که پیج اینستاگرام استارتاپونه گذاشته است را مشاهده کنید .
دقت داشته باشید که اگر لازم بود عبارتی را به عنوان هشتگ انتخاب کنید باید بین کلمات عبارت آندرلاین (-) یعنی همان خط فاصله را قرار دهید به عنوان نمونه :
#لاین-استور
#مجید-درویش-زاده
خب تا اینجا متوجه شدیم که چطور هشتگ گذاری کنیم در ادامه همراه ما باشید تا به شما نکات مهمی را بگوییم که لازم سات در هنگام هشتگ گذاری به آن ها توجه کنیم .
اولین نکته تعداد هشتگ هاست که این مورد بسته به شبکه ی اجتماعی شما دارد و محدودیت در تعداد هشتگ ها در هرکدام متفاوت است .
در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام شما نهایتا تا 30 هشتگ می توانید استفاده کنید گاهی برخی افراد بیان می کنند که نیاز نیست این همه هشتگ گذاشتن اما نظر ما این است که شما از این ظرفیت استفاده کنید البته یه شرطی که تک تک هشتگ ها را بررسی کنید نه اینکه هر کلمه ای به ذهنتان آمد را هشتگ کنید .
هشتگ تکراری ممنوع
دقت داشته باشید که باید در پست گذاری ها و هشتگ های مربوط به هر پست حتما حواستان به اینستاگرام باشد ُ چراکه اگر شما مکررا از هشتگ های مشابه استفاده کند در نتیجه اینستاگرام شما را متخلف شناسایی می کند و دیگر از پست های شما حمایت نمی کند در نتیجه پست های شما ازچشم کاربران دور می ماند و شما بخشی از تبلیغات خود را از دست می دهید که ممکن است رقبای شما با رعایت همین نکته سهمی از بازار را در دست بگیرند .
بهترین هشتگ ها برای تبلیغات و فروش
آمارها نشان می دهد که برای اکانت ها بیزینسی عبارت فروش در هشتگ بسیار تاثیر گذار است .بنابراین هشتگ های همچون هشتگ های زیر را می توان نام برد .
#فروش
#فروشگاه
#فروش-آنلاین
#فروشگاه –اینترنتی
حالا شما می توانید با کمی آزمون و خطا و البته مشاهده پست های پر بازدید هشتگ های پرطرفدار را پیدا کنید و برای دیده شدن پست های خود آن ها را به کار ببرید .
شما در اکانت بیزینسی خود می تواند از طریق گزینه ی View Insights که در پایین پست شما قرار دارد ببینید هشتگ ها چقدر در بازدید پست شما تاثیر گذار بوده است .
شما همچنین می توانید در استوری های اینستاگرام خود هم از هشتگ استفاده کنید و برای این کار در هنگام استوری گذاشتن بر روی نماد آدمک مربعی شکل ضربه بزنید و از بین گزینه ها هشتگ را انتخاب کنید و عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و ازین طریق شانس دیده شدن استوری ها را هم بالاببرید .
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.