تغییر شغل از کارمندی به کسب و کار شخصی

تغییر شغل از کارمندی به کسب و کار شخصی

سلام  دوستان امیدوارم حالتون عالی باشه

در جوامع امروزی و با توجه به تغییر در روند زندگی افراد و تنوع فراوان محصولات شاید دیگر درآمدی که از کارمندی به دست می آید کم تر بتواند نیازهای افراد جامعه را آن گونه در نظر دارند برآورده کند در نتیجه شاید بسیاری از افراد یا در کنار شغل کارمندی خود شغل دومی دارند و با اینکه دست از این شغل کشیده و به شغل دیگری روی می آورند حالا بماند که برخی از افراد هم کلا از ابتدای وارد شدن خود به زندگی حرفه ای اصلا به سمت مشاغل کارمندی نمی روند و ترجیح می دهند که به صورت شخصی مشغول به کار شوند .

بنابراین اگر تصمیم بر این داشته باشید که از فعالیت به صورت کارمندی خارج شوید لازم است  قبل از هرچیزی برنامه ریزی دقیقی انجام دهید تا از شکست احتمالی که ممکن است پیش روی شما باشد در امان بمانید .

پس اگر هرکسی قصد راه اندازی کسب و کار شخصی را دارد اصول کاری را از قبل در نظر داشته باشد تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت او خواهد داشت .

پس برای این کار نیاز به بررسی تمام عواملی که درکسب و کار جدید شما تاثیرگذار است دارید .

قدم اول خودشناسی است : شما باید در درجه ی اول  روحیات خودتان را بشناسید این که آیا از پس یک شغل آزاد برمی آیید و متناسب با روحیه ای که دارید تصمیم گیری نمایید . استعداد ها و توانایی های خود را ارزیابی کنید و از آن ها برای موفقیت در کسب و کارتان بهره ببرید .

قدم دوم طرح بیزینس پلن برای خودتان است : شما در این مرحله اهداف خود را مشخص می کنید و بر روی کاغذ می آورید تمام جوانب کار را بررسی می کنید انتظارات خود را می نویسید این که به چه صورتی قرار است کار را شروع کنید .آیا نیاز به افرادی دارید تا یک تیم را تشکیل دهید یا به تنهایی قرار است فعالیت کنید ً برای کسب و کارتان به چه چیزی نیاز دارید و در کجا قرار است کسب و کارتان را راه اندازی کنید . رقبای شما چه کسانی هستند و سرمایه لازم برای شروع را بررسی کنید و هزینه های جاری را بسنجید .

قدم سوم پیاده سازی آن چیزی است که در سر دارید :  پس از بررسی تمام عواملی که به حرفه و کسب وکار شما ارتباط دارد و در سوددهی نهایی تاثیر گذار است شما می توانید کارتان را شروع کنید و آنچه را که در سر دارید پیاده سازی کنید

در انتها باید این نکته را یادآور شویم که شما برای راه اندازی یک کسب و کار نیاز به تحقیق بازار دارید تا دربتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید .

اگر شما هم قصد دارید برای خود یک بیزینس پلن عالی طراحی کنید همین الان با پشتیبان های لاین استور تماس بگیرید و جهت مشاوره با مهندس درویش زاده یکی از بزرگترین مشاورین کسب  در آمد وقت قبلی دریافت کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *