رابطه مدیر و افراد تیم استارتاپی و امنیت افراد

رابطه مدیر و افراد تیم استارتاپی و امنیت افراد

رییچارد برانسون می گوید :

آنقدر کارکنان خوب را آموزش دهید که بتوانند سازمان را ترک کنند و آنقدر با آن ها خوب رفتار کنید که مایل به این کار نباشند.

در این مقاله به رابطه مدیر و افراد تیم می پردازیم همراه ما باشید

باید همیشه سعی داشته باشید بهترین آموزش ها را به کارکنان خود بدهید و پیوسته آن ها را تشویق کنید که در زمینه کاری خود هر روز حرفه ای تر شوند به طوری که تبدیل به کسی شوند که رقبا برای به کارگیری آنها ترغیب شوند . اما  در کنار آن حواستان باشد با آن ها به گونه ای رفتار کنید که زمانیکه برای شما کار می کنند احساس امنیت داشته باشند و اگر رقبای حرفه ای شما به آن ها پیشنهاد کاری وسوسه کننده ای دادند کارکنانتان به شما وفادار باشند .

برای اینکه این امنیت را درمحیط کاری استارتاپ خود به وجود بیاوریم باید یک سری نکاتی را رعایت کنیم   که در این مقاله برخی از مهم ترین  این نکات را بیان می کنیم

  1. احترام گذاشتن در راس همه چیز :  همیشه سعی کنید به افراد تیم خود احترام بگذارید .هر کدام از افراد تیم شما ممکن است خصوصیات مختلفی داشته باشند باید سعی کنید به مرور خلق و خوی آن ها را بشناسید تا بهتر بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید .یادتان باشد تا شما به افراد تیم خود احترام نگذارید هرگز نباید توقع احترام حقیقی را از آن ها داشته باشید .
  1. افراد تیم خود را نترسانید :  گاهی برخی از مدیران در صورت خطاکردن افراد تیم فورا آن ها را تهدید به اخراج می کنند یا  گاها جریمه ی کسر حقوق را در نظر می گیرند .شما باید به عنوان یک مدیر این را در نظر داشته باشید که اشتباهات افراد تیم را آنالیز کنید و اگر اشتباهات آن ها قابل چشم پوشی بود حتما این کار را انجام دهید .یادتان باشد انسان ها با اشتباه کردن و تجربه کردن می توانند عیب های کاری خود را ببینند و آن ها را اصلاح کنند در نتیجه اجازه بدهید افراد تیم شما خلاق باشند و تهدید ها مانع پیشرفت آن ها نشود .
  1. صادق باشید : شاید شما به عنوان مدیر یک استارتاپ اشتباهی کنید که یه ضرر افراد تیم باشد سعی کنید رو راست باشید و این موضوع را به آن ها بگویید و برای حل مشکل با آن ها مشورت کنید .

 

برای بهتر شدن روابط بین مدیر و افراد تیم استارتاپی شما راهکارهای زیادی وجود دارد که به 3 مورد از مهم ترین این راهکارها اشاره کردیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *