touching words

بیست و پنج جمله تاثیر گذار استارتاپی

گاهی اوقات تأثیری که یک کلام استارتاپی روی ما می گذارد از خواندن چند کتاب هم بیشتر است. در ادامه می توانید گزیده ای از ۲۵ جمله ی الهام بخش را از نظر بگذرانید و به معنای آنها بیشتر بیندیشید.

۱- «عقب نشینی، نه حرکتی رو به عقب، بلکه زمینه چینی برای بازگشت است»

۲- «مشتری دومین اولویت کسب و کار است، نه اولین. اولین اولویت هر کسب و کاری کارمندان آن است»

۳- «هر چیزی که بتوان فکرش را کرد و به آن باور داشت، دست یافتنی است»

۴- «اگر احساس و عشق نداشته باشید کسب و کار جای شما نیست، چون پول یک محصول جانبی است، نه هدف»

۵- «بزرگ ترین قهرمان های دومیدانی هم موفقیت خود را با برداشتن اولین قدم شروع می کنند»

۶- «بزرگ ترین دارایی هر شرکتی کارمندان آن است»

۷- «یک محصول فوق العاده نیازی به بازاریابی نخواهد داشت»

۸- «اگر چیزی را نمی پسندید، آن را تغییر دهید. اگر نمی توانید تغییرش دهید، نگرش خود نسبت به آن را عوض کنید»

۹- «فلسفه ی کسب و کاری من این است: به کارمندان و مشتریان خود گوش دهید، سکوت پیشه کنید و کاری که می گویند را انجام دهید»

۱۰- «تا وقتی دست به کار نشوید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد»

۱۱- «فرصت به این دلیل از چشم اغلب انسانها مخفی می ماند که لباس کار به تن دارد»

۱۲- «آنچه امروز بی ربط به نظر می رسد ممکن است روزی بدیهی بشود»

۱۳- «بهترین انتقام، دست یافتن به یک موفقیت بزرگ است»

۱۴- «بهترین موفقیت، آن موفقیتی است که با دیگران قسمت شود»

۱۵- «برای اینکه رؤیاهایمان به واقعیت بدل شوند، باید بیدار ماند»

۱۶- «به گونه ای کار کنید که گویی کسی بیست و چهار ساعته در تلاش است تمام موفقیت ها را از شما برباید»

۱۷- «تا وقتی نقاط ضعف شما تبدیل به نقاط قوتتان نشده باشند، نخواهید توانست بهترینِ خود باشید»

۱۸- «خلاقیت یعنی به عظمتی که در وجودتان هست باور داشته باشید»

۱۹- «کسب و کار ها بر پایه ی روابط بنا می شوند، و روابط بر پایه ی انسانها»

۲۰- «موضع درست، موقعیت شما را تحکیم می کند و موضع غلط شما را به جستجوی بیشتر وا می دارد»

۲۱- «بهترین قراردادها آنهایی هستند که طرفین توافق برای دستیابی به آن، کمی از احساس آسودگی خود فاصله گرفته باشند»

۲۲- «همیشه هر آنچه در توان دارید انجام دهید. شاید بتوانید آنهایی که رضایتشان را جلب نکرده اید غافلگیر کنید»

۲۳- «اگر محصولتان فروش نمی رود، ایراد از محصول نیست، از شماست»

۲۴- «ناراضی ترین مشتریان شما، بزرگ ترین درس ها را به شما خواهند داد»

۲۵- «بزرگ ترین تراژدی زندگی، نه مرگ، بلکه زندگی کردن بدون هدف است»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *